pondělí 3. června 2024

Podpora Turkish Airlines stojí za houby

Turkish Airlines si hrají na pětihvězdičkovou aerolinku, ale zákaznickou podporu mají jak z páté cenové...

 
Zákaznický feedback na téma "rozbilo se mi sedadlo, posádka mě přesadila jinam, a ze servírovaného jídla mi bylo blbě". Obrázky řeknou víc než 1000 slov, tak ať si každý udělá závěr svůj.

Varianta č. 2 - turecká se sýrem - houby se zeleninovým závinem.
Fotka z dva měsíce starého letu DAR-IST, kdy to vydávali za čínskou snídani.

Varianta č. 1: Inkriminovaná snídaně "Indian" aneb to, co jsem z ní zvládl sníst

Varianta č. 3 s nějakou neetnickou snídaní chybí zcela


První odpověď - aneb proč jste nekontaktoval cabin crew

V mojí reakci opět zmíněno, že cabin crew jsem kontaktoval a že mě přesadila a že jídlo bylo opravdu divné.

Druhá odpověď aneb "nic se nestalo" a otrava jídlem nastává nejdřív za 12 hodin, tak my za nic nemůžeme

Naše odpověď je finální a nic měnit nebudeme a za otravou z jídla nejdříve po 12 hodinách si stojíme...


Úplně to samé jsem dostal i po posledním feedbacku, že pokud je to finální odpověď, podělím se o feedbacky se svými čtenáři...