čtvrtek 20. října 2016

Před odletem

Před chvílí jsem dorazil na letiště. Vše zabaleno. Zavazadlový minimalismus mi tentokrát nevyšel. 


Zavazadla s sebou

Pěkně mi ho nabouralo letiště Praha, které mi po telefonu vysvětlilo, že repelent proti komárům do příručního zavazadla nepatří (seznam zakázaných předmětů v příručních zavazadlech). Zajímavé, že u FAA v Americe to jde, a to jsem je měl za větší hysteriky a v samotném evropském nařízení se o repelentu proti hmyzu nic nepíše, jen o repelentu proti zvířatům a o komár není zvíře.

Praha Ruzyně

Nyní čekám na otevření gatu. Přede mnou je cesta do sluncem zalitého Istanbulu. Mají tam pěknou zimu. Čeká na mě jen 16°C.
V Bangkoku sice bude tepleji, ale s tím sluníčkem to vypadá bledě. Předpověď se zhoršila a nyní vidím na každý den přeháňky. Vezmu to z té lepší stránky - možná ani nebudu potřebovat kupovat ty sandále, co jsem už v Praze nesehnal.