čtvrtek 27. října 2016

Kouzelný ostrov Phi Phi

26. října 2016: Když jsem doplul na Krabi, okamžitě mě pohltila atmosféra klidu a pohody vyzařující z ostrova a byl jsem rád, že jsem připlul o 2 hodiny dřív, ač to stálo o 300 bathů víc. Na místě jsem se ani nenechal znechutit povinným příspěvkem 20 bathů na úklid ostrova.


Phi Phi Don vypadá kouzelně. Má nádherné pláže lemované palmami, dýchá z něj pohoda a kolem údolí s městečkem se tyčí vysoké skály.


Po připlutí jsem nejdřív zamířil do místního supermarketu 7/11 pro doplnění zásob. Tam jsem poznal, že Phi Phi je mírně dražší, zřejmě protože se vše sem dováží lodí. Pak jsem vyrazil na mé ubytování. Vybral jsem si menší hotel přímo na pláži. Z mého pokoje jsem měl výhled přímo na pláž.

Výhled z pokoje

Následně jsem se vypravil na pláž. Konečně! Poprvé v Thajsku u vody. Pláž pokrytá jemným pískem doprovozená až neuvěřitelně teplou mořskou vodou a nikde ani vlnka. Postupně se připozdívalo a slunce přímo nad mořskou hladinou kreslilo neuvěřitelné obrazy.

Phi Phi Don při západu slunce

Po setmění jsem si došel na večeři, stačilo zajít do boční uličky a najednou jste dosáhli, až na dalo by se říct, na studentské ceny, prošel jsem si noční trh a došel jsem si na další thajskou masáž.

27. října 2016
Ráno jsem si došel ještě jednou zaplavat, sbalil jsem v hotelu mé věci a šel jsem na loď. Skoro jsem litoval, že tu nezůstávám déle. Tak nádherný ostrov a pohodová atmosféra. Ačkoliv možná ta pohodová atmosféra plynula ze státního smutku a mimo sezónnosti. Všudypřítomné diskotéky a bary musely mít ztišenou muziku a dbát na důstojné chování.

Pláže na Phi Phi