neděle 6. listopadu 2016

Cestopis z Thajska

Druhou polovinu října 2016 jsem strávil v Thajsku. Letěl jsem s Turkish Airlines a díky tomu jsem si udělal i adrenalinový stop-over v Istanbulu.


Plán cesty byl pozdravit v Bangkoku kamarádku, posléze se přesunout na Phuket a z něj si udělat výlet do Ao Phang Nga, přeplavit se lodí na ostrov Phi Phi a z Krabi odletět do Chiang Mai za slony. Pak strávit poslední den v Bangkoku a před návratem do Prahy si užít jeden den v Istanbulu.

Chrám Wat Phra Ram v Ayutthaye

Cesta byla viditelně poznamenaná úmrtím thajského krále, které nastalo necelé dva týdny před mým odletem.

Plán expedice do Thajska

Jednotlivé články jsem psal zde na blogu a níže najdete jejich učesaný chronologický seznam:
Užitečné tipy pro cestu do Thajska:
Do Thajska se určitě chci ještě vrátit (ale za chladnějšího počasí). Okouzlilo mě Krabi a ostrovy Phi Phi. V Bangkoku navštívit královský palác, který byl kvůli pohřbu zavřený a pro turisty se otevíral, až 1. listopadu před polednem (v den mého dopoledního odletu). Chiang Mai je také nádherné místo se stovkou chrámů a s lepším klimatem než v Bangkoku.